Referenties

Digitransfer is gespecialiseerd in het bedrukken van textiel (t-shirts) en nog een aantal andere producten waaronder vlaggen, spandoeken, autostickers en canvas doek. Partijen als Kijkshop, Aktiesport, Scapino, Pedigree, MTV, Radio 3FM, Rode Kruis, Nieuwe Revu, Visa, Fancy, Tina, en nog een aantal meer maken gebruik van onze t-shirt of andere productcreators hetzij actiematig hetzij continu. Als je ook interesse hebt om gebruik te maken van onze t-shirt of andere product creators neem dan even contact op, je zult je verbazen over de mogelijkheden.

Heineken
Digitransfer en Heineken hebben een samenwerking voor een lange termijn. Horeca ondernemers kunnen bedrijfskleding bestellen bij Digitransfer met bedrukking van hun eigen logo. De klant kan naar aanleiding van het biermerk wat ze schenken de kleding uitkiezen. De kleding kan door middel van een eenvoudig online bestelsysteem gepersonaliseerd en besteld worden. De gehele samenwerking wordt ondersteund door een uitgebreid management rapportagesysteem. Hiermee wordt nauwlettend de samenwerking en communicatie tussen beide partijen in kaart gebracht.
Vrumona
Digitransfer heeft voor Vrumona een online kledingtool ontwikkeld zodat horeca ondernemers bedrijfskleding van Vrumona kunnen personaliseren en bestellen. Op deze manier worden de klant en de vertegenwoordiger ontzorgd, mede omdat de helpdesk iedere werkdag voor ze klaarstaat. De actie zorgt er voor dat Vrumona zelf geen voorraad bedrijfskleding hoeft aan te schaffen.
Xenos
Als een van de verrassendste winkels van Nederlands bood Xenos al zowel off- als online een uitgebreid assortiment van woon- en cadeauartikelen, tuinaccessoires, feestartikelen en food. Om dit assortiment aan te vullen met kleding die ook nog eens gepersonaliseerd kan worden besloot Xenos in zee te gaan met Digitransfer. Een ontwerppagina geheel in de huisstijl van Xenos waar klanten een zorgvuldig samengesteld assortiment kleding voor heren, dames, kinderen en baby’s kunnen bestellen, is door Digitransfer gemaakt. Digitransfer verzorgt verder ook het hele proces van productie tot verzending en helpdesk, waardoor Xenos hier geen omkijken naar heeft.
Lipton Ice Tea
Voor Lipton Ice Tea geldt sterk dat het een impulsproduct is waarbij ‘zien is kopen’ van toepassing is, en daarom wil het merk goed zichtbaar zijn. En hoe kan dit beter dan op de kleding van horecapersoneel wat direct bestellingen aanneemt van klanten? Horecaondernemers die Lipton Ice Tea verkopen kunnen via een gemakkelijke online ontwerptool van Digitransfer kleding (t-shirts, polo’s en overhemden) personaliseren en bestellen. Lipton Ice Tea is erg blij met de samenwerking omdat de zichtbaarheid vergroot wordt, en hun klanten snel en zonder problemen kleding kunnen bestellen.
Skistuds
Ook voor de mensen die met Skistuds op wintersport gaan, heeft Digitransfer een kledingtool op maat gemaakt in de huisstijl van het bedrijf. Skistuds richt zich speciaal op groepen jongeren en studenten, en dit is ook precies de doelgroep die graag dezelfde kleding bestelt om het groepsgevoel te benadrukken. T-shirts en sweaters met een Skistuds-logo kunnen verder op de voor- en achterkant en mouwen voorzien worden van een eigen tekst of afbeelding. De kleding kan natuurlijk gedragen worden tijdens de wintersport, maar vormt ook daarna nog een leuke souvenir.
Bizztravel
De reisorganisatie Bizztravel verzorgt als dynamisch en toonaangevend bedrijf wintersportvakanties naar Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Italië. Bizztravel richt zich vooral op het hele gezin en grote groepen, wat beiden doelgroepen zijn die graag kleding laten bedrukken. Tegen extra korting kan een t-shirt of sweater gepersonaliseerd worden met je eigen naam, een groepsfoto, of bijvoorbeeld het logo van een vereniging. Digitransfer heeft tot volle tevredenheid van Bizztravel weer het hele traject verzorgd, van het maken van een ontwerptool in de stijl van Bizztravel, tot de productie en verzending van de kleding.
JBC
Het WK van dit jaar (2014) kreeg ook bij onze zuiderburen veel aandacht, waar het Belgisch elftal ‘de rode duivels’ door het publiek vol enthousiasme werd aangemoedigd. Voor de Belgische modeketen JBC heeft Digitransfer een succesvolle actie verzorgd, waarbij klanten als 12de man het elftal konden steunen. In de door Digitransfer gemaakte kledingtool kon een shirt gekozen worden met op de achterzijde groot het nummer 12, waarboven de klant zijn eigen naam kon laten drukken. JBC is erg tevreden over de afhandeling van de productie en zal daarom zeker in de toekomst nog eens vaker een samenwerking met Digitransfer aangaan.
Zeeman
De samenwerking met Zeeman heeft geleidt tot de meest succesvolle marketingactie van 2010. De consument kon een gratis gele Zeeman-boxershort bestellen en betaalde alleen de verzendkosten. Doordat de actie zo succesvol was heeft de Zeeman hier verschillende Awards mee gewonnen. De Zeeman was bijzonder tevreden over de samenwerking. Digitransfer heeft de actie flexibel en zeer snel ingericht waardoor de actie in een vlot tempo online kon. Digitransfer heeft een software voor Zeeman ontworpen waarmee de consument eenvoudig en snel online kon bestellen. De boxer werd vervolgens via de post bij de consument thuis geleverd.
Aktiesport
Voor Aktiesport heeft Digitransfer diverse EK en WK acties opgezet.
De consument kon een officieel EK of WK shirt laten bedrukken,
gepersonaliseerd met naam en rugnummer.
Om de actie nog aantrekkelijker te maken kreeg de consument de bedrukking gratis.
Doordat de consument het Shirt in de winkel kocht en op de website personaliseerde,
maakte de consument kennis met de winkelvloer maar ook met de website.
Het shirt kon de consument vervolgens weer in een filliaal van Aktiesport ophalen.
Scapino
Digitransfer heeft samen met de Scapino de actie “Pimp je gymp!” opgezet.
De consument kon een sneaker personaliseren door hier een eigen tekst op te laten bedrukken.
De actie was creatief en innovatief wat het tot een succesvolle marketingactie maakte.
De consument was enthousiast en de actie werd goed ontvangen,
mede doordat het uniek was en de gymp geheel naar eigen smaak gepersonaliseerd kon worden.
De consument kon via de online creator de gymp personaliseren.
De gepersonaliseerde gympen werden bij de consument thuis bezorgd.